Dum av dig.

Hej på er.
Nu kan jag sitta med datan i knät och kan snacka med er.
Har varit på stan med mamma, så jag ee lite slut.
Höhö, det är tufft att få massa grejer.
Fick en cool mössa och en tunnika.
En super röd tunnika, super fin.
Ska jag ha på julafton, och så ska jag ha gråa leggins...
Kommer se ut som en tommtenisse, höhö.
Och så åt vi en as god lunch, en super frääääch salad.

Men just nu ser jag tydligen på "Så mycket bättre".
Men jag lyssnar typ på musik med...
Jag är en KVINNA.
(kan göra två saker samtidigt)


Haha, vilket ljus jag fick i ansiktet, skit i det!

Super mysig och så är det ju Worp (mitt favo märke).

Röd och fin! (rekomenderar att ta en lite större storlek).

Haha, lite rörig bakrund dock. Men min fotograf vägrade att ta ett till.
(Lägg märket till att vi har en ram runt kikhålet på dörren, som i vänner)


Kommentarer
Postat av: anna

älskar mössan, den är verkligen hur snygg som helst!!



sv; ja fett kul! Det kan ju vara så att turen vände till dig eftersom att jag blev lite för egoistisk kanske.. vem vet?:P

kram<33

2010-11-21 @ 18:50:40
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0