Drama, drama, drama...

God kväll på er.
Nu är jag här igen.
Japp, äntligen fungerar mitt internet, efter all DRAMA!
Höhö, ne då...men det slutade fungera igår...men nu efter två samtal till Glocelnet.
Yaaa, det funkar.
Hahaha, ska fan ringa dit när jag har tråkigt.
I alla fall första jag snacka med va fett trevlig, bara massa trevliga killar som arbetar där eller??
Höhö, ne men gud nejdå skoja bara...men dom ee trevliga, *smile*

Men uch ser på nyheterna...
Dom visade och pratar om att ett företag fortfarande tar/sliter bort dun från levande fåglar.
Asså det är hemskt, helt sjukt.
Det är som att någon skulle SLITA bort ditt hår!
Ne, uch...nu slutar jag.

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0