Bara för att.

Bara för att jag är trött och seg...

Dagen:
Frisyr:
Uppsat i en stökig knut.
Smink: Mascara, foundation, ögonskugga, roug. 
Klädsel: Mjukisar och min gröna nya tröja från HM.
Planer: Plugga, träna, ducha...
Vill ha: Pengar och en resa till ett varmt land. 
Saknad: VÄRMEN!
Tråkigaste: Plugget...
Kram: Från mina myisga kompisar.
Humör: Seg och trött-.
Borde: Plugga!!
Parfym: Ingen alls.
Längtan: Till värmen.
Kärlek: Just nu är det vännerna:)
Tanke: Seriöst MAJKEN du måste faaan plugga!
Irritationsobjekt: Min näsa och min kliande nacka just nu!
Smycke: Armband, klocka och örhängen.
Önskan: Att få VG på matteprovet imorgon.

Tagen från:http://almajacobsson.blogg.se/
Hoppas det gick bra att jag snodde den Alma?<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0