Sötnos du kan väl diska? nehe du...mig lurar du inte!

Hejsan Hoppsan!
Idag har jag varit lite social med min mor.
Så ni fick vara utan mig idag, eller i alla fall typ hela dagen...nu ee jag ju här.
Och jag hoppas att ni lever lite i alla fall.
Jag och mor min har varit ute och cyklat till ett centrum som heter Hageby.
Det är nytt och jag har aldrig varit där, och vad ska jag säga...det var stort!
Kanske inte så mysigt, men Wanys hade inrett jätte mysigt och fin musik.
Där åt JAG lunch, pirog och chai latte...mums.
Min tredje för denna helg, mums fillibaba.
Jag köpte två pappersark, band och hårspennen med blommor på.
Mamma köpte, ljus som ser ut som trädstammar (jätte coola) och en disktrasa (mamma gillar ju sånt).
Men på hem vägen fick vi gå...mammas cykel var bunkterad...


Hm...vad menar mamma med denna??


Kommentarer
Postat av: anna

haha fett rolig disktrasa!:D

sv; Ja helgen var ganska bra, sj då?:P

kraam<33

2010-05-16 @ 20:54:56
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0