Trollet Tryggve fottar!

God Morgon!
Idag är det tisdag och näst sista dagen denna vecka i skolan.
Gött mos, säger jag till det.
Har varit klar i typ en halv timme, fick någon energi kick och var klar jävligt snabbt.
Men det kan också berå på att jag inte platta mitt hår.
Så just nu/idag så ser jag ut som ett troll i mitt hår, plus att det är super duper slitet.
Men det ska bli fixat på onsdag, plus att jag ska leta upp något bra för slitet hår, så det kommer glänsa i sommaren.

Fotade lite igår/idag:





PS: det är inte blod, haha det ser inte ut som det heller, men endå!



Kanske inte i bästa kvaleté, men dom ee ju tagna med min inte avancerade mobil kamera!
Men jag tyckte dom blev rätt så coola.
Vad tycker ni??


Kommentarer
Postat av: Jossan<3

Oo sith den tredje va ascool! :O

:) <3

2010-05-11 @ 19:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0