The peace man!

God Morgon!
Kl är 10 och jag är snart fixad.
Tidigt tycker ni, men inte för mig.
Eller oftast är det tidigt för mig, men jag somnade vid 10 så jag har fått mina timmar.
Och mamma kom in till mig och frågade om jag ville hänga med till Linköping idag.
Och jag hade inget annat för mig så jag tackade ja, så om vi ska hinna vara där ett tag så får det bli på morgonen man åker, för vid 5 så kommer The peace man, haha...Josefin!
Och hon ska sova hos mig, tills imorgon...mycket bra!!!
Vi ska någ se på film hela kvällen, en sak som vi ee bra på.
Men jag brukar ofta somna, hehe...
Men nu ska jag sminka mig och så.
Puss och fis lingonris!



Kommentarer
Postat av: anna

sv; ja jag älskar låten, fett bra!

Det är många som stör sig på hennes engelska men jag gillar den. Det passar henne tycker jag;P

Ha en bra dag<333

2010-05-08 @ 10:37:02
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Liiv

Sv: Okej, jag ska nog vara med pojkvännen idag, försöka lura iväg honom på bio ;D

2010-05-08 @ 11:16:21
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Jossan<3

Neeeej då, jag håller dig vaken;)



<3

2010-05-08 @ 11:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0