Tävling på Conler

Hejsan Hoppsan!
Nu är jag med i en tävling på http://conler.se/.
Jätte fin blogg!
I tävlingen ska man berätta vad fashion är fär än själv, om jag har fattat rätt.
Och fashion för mig är lycka, att man ska hitta den stilen som gör än glad och visar vem man är.
Och enligt mig så finns det inge rätt eller fel enligt fashion.
Fashion är din egen.
Man ser ju tex på catwalken, ingen visning är den andra likt.
OFC vet jag att det finns något som heter "mode", vad som är inne och vad som är ut...
Tycker jag ee helt fel, men vist kan jag ha åsikter om, att man kan sattsa på blommigt och randigt i vår.
Men det är bara om du vill...nu blev det väldigt luddigt...men hoppas ni fattar.
Plus att man skulle lägga upp en fashion bild på tex sitt bästa tips.
Och min bästa tips är att skippa för mycket smink.
Sminka ansiktet naturligt och frächt.
Det är inte alltid skit snyggt om man är helt över sminkad när man bara ska till skolan.
Och en ny favorit när det gäller mig och min smiknik är att bara ha mascara på övre fransarna.
Det blir gulligt och frächt!


Vist har jag  mascara på "alla" fransar.
Men jag är inte översminkad och så diggar jag fashion bilder i svart/vitt.


Kommentarer
Postat av: anna

fin bild:)

sv; jobbigt att det blev fel när du jobbat 1 timme med bokhyllan:/



Jag gillar också de två första tröjorna!

Jag är lite kräsen hitills när det gäller esc, gillar tyskland, turkiet & sverige, det är favoriterna:)

2010-05-10 @ 07:50:02
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0