synd för dig då din övermogna avokado!

Hejsan Hoppsan!
Nu är jag hemma efter en lång dag i skolan.
20 över 8 till ca 4...puhu.
Gu vad jag ee avis, Linda slutade 11...fattar ni 8-11.
Helt sjukt, ge mig den tiden lixom, jaja...jag ee bara elev.
Men den gick rätt fort, så det gick bra.
Slöjd sista lektionen, ska se ett par söta mjukisar, grå och rosa.
So Majken stile,
haha...

Men i alla fall nu äter jag pizza och avokado.
Eller för att vara exakt, åt pizz och äter avokado.
I fall ni hade lust att veta vad jag åt och äter, annars var det synd för dig att du läste detta.
Sorry...


Kommentarer
Postat av: anna

mums med pizza & avokado:)

sv; Ja det ska bli fett kul att se, jag längtar!

Jag håller tummarna för att du får se det;P

kramis<33

2010-05-25 @ 16:39:06
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det var lagom arbetstid idag:)

2010-05-25 @ 19:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0