Svensk, Norsk och Hollänsk...då vet ni det!

God Natt!
Nu är jag i Västervik hos min mormor.
Just nu dricker jag te och chattar med Jossan snyggisen på msn:D
Ska snart sova tror jag blir en tuff dag imorgon, fick veta förut att några kusiner kanske kommer, mega kul.
Claes
som sa dom inte skulle komma hm...men vi hoppas värkligen att dom kommer.
Va så längesen jag såg dom och jag älskar värkligen min svenska kusiner.
Har ju bara träffat två av mina hollänska kusiner.
Oj, jag vet inte om ni vet att jag är inte hel svensk?
Hm...men i alla fall:
Mamma är halv svensk och halv norsk och pappa är hel hollänsk.
Japp, nu vet ni det:D

Natti på er!!




Kommentarer
Postat av: anna

sv; ja fett gott!

faðma<33 kram på isländska.. hihi det här var ganska kul:P

2010-05-22 @ 09:02:11
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: joanna

tack tack tack, vad glada jag blir sötis!! kram

2010-05-22 @ 16:42:45
URL: http://duochjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0