Stewart talar ut!

Kristen Stewart 20 år:

Inuti tidningen intervjuas hon bland annat om hur hennes liv har förändrats sedan genombrottet i ”Twilight” och om varför hon aldrig tänker avslöja huruvida hon och Robert Pattinson är ett par. 

Mitt liv har blivit helt sinnesjukt! Man måste alltid vara redo att lägga benen på ryggen om någon skulle få reda på var man befinner sig. Folk är helt flippade och paparazzifotograferna är elaka. De är som gangsters. Jag vågar inte köra omkring i min bil längre. Det är livsfarligt, berättar hon.

Kristen avslöjar också varför hon alltid ser så sammanbiten ut på röda mattan-bilder.

— Folk säger att jag ser olycklig ut, men det är jag inte. Det är bara det att folk skriker på mig. Ibland måste jag hindra mig själv från att brista ut i gråt. Det är en fysisk reaktion kopplad till all energi som riktas mot mig.

Skriverierna om Kristens påstådda förhållande med ”Twilight”-kollegan Robert Pattinson har varit många, men den som väntar på att hon ska bekräfta att de är ett par väntar förgäves. Stjärnan förklarar att hon aldrig någonsin tänker tala ut om sitt kärleksliv.

— Jag skulle aldrig förringa mina relationer genom att prata om dem. Folk säger ”Kan du inte bara berätta vem du dejtar – då kommer folk att låta dig vara i fred”. Men det är inte sant! Då kommer de istället vilja ha alla detaljer.

Kristen Stewart talar ut
Stackars söta fina Kristen!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0