Stewart is the name!

Vår alla stjärna Kristen!!
Hon är så snygg, skulle gärna se ut som henne.
Och vara henne för den delen, stjärna, skådis och snygg kille har hon också.
Så här kommer snygga bilder på snyggingen Kristen Stewart!!!
Måste bara säga att hon är mycket snyggare i brunt och långt hår!
Men det svarta var ju till en film, så jag förlåter dig.

"As vezes, eu tenho que me segurar pra n Outtakes e “por trás das cenas” da Kristen na ELLE no Flickr – Compartilhamento de fotos!

Likes | Tumblr I Love Playing With Fire

dyke. dyke.

Hello Brooklyn Im killing loneliness

Okey nu har jag suttit här länge, så nu ska jag logga ut!
Hejdå!!
Hoppas ni inte blir utråkade över mina bilder...I like pic!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0