Söta djur och trevliga kändisar

Hejsan Hoppsan Girls and boys!!
Läget läget?
Jo med mig ee det bra, hemma efter en dag på Kolmården.
Åkte dit vid 10:00 det är därför detta är första inlägget idag.
Jo, som sagt jag var ju i Kolmården med Sara och Takwa, trevligt trevligt.
Det var öppnings dagen och man fick typ bara komma om man hade inbjudning och det hade vi eller Sara hade och bjöd med oss, mycket snällt!
Vi såg söta djur och trevliga kändisar.
Haha, Takwa hon ee inte blyg hon, hon typ roppade efter kändisarna, hälsade och tog kort.
Eller dom ee ju vanliga männsikor som oss, men lixom dom var ju där privat och med sina familjer med det var trevligt.
Man får ju vara lite kändiskåt ibland.
Vi till och med räknade och jag skrev upp i min mobil, kändisarna som är markerade tog vi kort med.
Vi såg:
Tess Merke från Alcazar
Jacob från Vakna
Camilla från idol 2009
Sherly Clamp (satt nästan bakom henne på delfin showen och Takwa hälsade)
Putte från "så ska det låta" (Takwa skrek och hälsade)
Kjell från Vakna
Carolina Gynning
En skådis som jag har tappat namnet på
Anna Anka va där också men henne såg vi ej, för hon blev runtskjusad av en personal



Bildbomd kommer i nästa inlägg


Kommentarer
Postat av: Alma

Awh, tack majken! Finns alltid för dig med.

Så fin är du gumman, du kan alltid snacka med mig om det är något :) <3

2010-05-01 @ 18:19:28
URL: http://almajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0