Slarv-Maja is my name!

Hejsan Hoppsan!
Kl är halv 11 och det ee lördag!
Just nu sitter jag och kollar på Bella och Tyra show från i torsdag.
Fråga mig inte varför jag ser det avsnittet...blir så jävla förbananad!
Men jaja, ska se klart på det, för att jag tycker om Bella och Tyra.
Tyra kommer ju ifrån där jag bor, hehe...det kanske man hör på hennes dialekt:D
Sen så blir det städning, ska städa min garderob,ser ut som att det har varit inbrott.
Japp, börjar tröttna på att jag inte hittar mina kläder, men jag får ju skylla mig själv.
Men idag blir det städning där inne, men det förvånar mig inte om det kommer se ut som det gör nu om en vecka...hehe!
Slarv-Maja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0