Seebach i mina rosa lurar!

God kväll!
Nu sitter jag framför tvn och har kladdkaka runt munnen.
Haha, ne det tror jag inte, men man vet aldrig.
Och min mage spricker, det ee mumsigt med kladdkaka.
Men den ee köpt, men den var väldigt god, med mandel i spänande.
Men just nu sitter jag och pumpar Rasmus Seebach i lurarna, det finns ju inget bra på tv.
Och så är den här låten en sådan som en choklad bit om man har stoppad en i munnen måste man ha en till och så måste man ha en till osv.
Tack, Anna...du har gjort mig beroende.
Haha, men så här är det med denna danska låt, jag hörde den på radio en gång (haha i måndags typ) sen hörde jag den igen i skolan och sa gu den ee så bra.
Men sen hade jag tydligen glömt bort den tills idag och jag viste ju inte vad den hette.
Så frågade Anna om jag hade hört Natteravn, och jag ba eee nej?
Och så sökte jag på den och ja just det det var ju den där bra låt på danska.
Och nu pumpar jag den på högsta volum i mina rosa skullcandy lurar!!
Nej! Nu tog den slut, måste sätta på den...så nu ee jag nöjd.
Plus att jag har hört typ en eller två låter till med han och han ee ju riktigt bra!
Go Danmark!



Söt är han!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0