ROSA!

Hejsan Hoppsan!
Just nu sitter jag och plattar håret.
Det tar imot mig lite att göra det, håret blir så slitet, plus att man tappar håret:P
Haha, ja men det ee ju sant.
Just nu sitter jag mitt i en hög av mitt eget hår, haha.
Men jag vill INTE se ut som ett troll, inte idag i alla fal.
Har en over setz (stavning) tröja...ser ut som ett nattlinne, hehe.
Men den är skön och ROSA, min färg.
Så då tyckte jag att det passar med platt hår.
Och slut snackat om mitt hår och min plattång, så måste jag fortsätta att platta.
Kan ju inte ha platt på ena sidan och lockigt på andra...

Puss och fis lingonris.

PS: Lång dag idag, ses senarer i kväll.



Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Vilken söt blogg du har!

2010-05-25 @ 15:54:22
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/
Postat av: anna

det är så jobbigt att platta håret! Men det är ändå bra att det finns;)

sv; Visst är jag busig som sket i gympan? :P

kram<3

2010-05-25 @ 16:51:27
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0