Ny blogg...en krypande människa i sparkdress

Hejsan Hoppsan!
Död.blogg.se min nya blogg adress, haha ne då.
Men hela min kropp är helt fulkomligt slut!
Jag som hade världens tränings värk från i mådags, och vad skulle vi göra på idrotten...
Jo, springa 3 km på bästa tid!
Det kanske inte är så mycket, men det är mycket för en med tränings värk och en otränad person som jag.
Men jag sprang på ca 20 min, det ee väll bra??
Haha, när jag kom i mål så ramlade jag ihop på marken och fick as åt i bröstet!
Men jaja, det gick bra efter ett tag, men jag kunde ju knappast gå, haltade hela vägen till skolan och till matsalen fick jag typ krypa.
Och plus att jag och Becka gick på stan i 200 år, haha hon kan shoppa hon!
Men vi hade det jätte trevligt, shopping och fika på Wanys, mums på det!
Men jag köpte bara två par söta trosor från gina, 19kr st!!! AAAAAAAA....


Mums mums!!

Plus att jag hittade en jätte fin jeans dress, som jag vill ha till skolavslutningen.
Men jag köpte den inte, men tog kort så får ni tycka till!
Själv älskar jag den!!


Så gulligt med fickor!!

Jätte fin enligt mig, hehe...


Kommentarer
Postat av: Linda

Jättejättefin!!!!

2010-05-05 @ 19:54:00
Postat av: anna

jeans dressen var fin, du passade i den:) kram<3

2010-05-05 @ 20:30:59
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0