Miss Gaga´s konstvärk

Hejsan Hoppsan!
Jag vet inte om ni vet, så bara diggar jag Lady Gaga sten hårt.
Och är jätte ledsen och arg att jag inte hade biljetter till hennes konsert i helgen.
Miss Gaga är så cool, hon går sin egen väg och skit i alla andra, me like.
Haha, så kommer det  till dom där kläderna, jag tycker som Gaga själv:
Det är inte kläder, det är konstvärk!
Så jag så på Sofis mode att hon att komenterat några av Miss Gagas kläder...
Då blev jag lite sugen på det själv, så nu ska här komenteras!

Kvinligt och coolt:
Lady Gagas galnaste outfits!
Denna outfit är faktist en av mina favoriter och har varit väldigt länge.
Gillar även den liknade baddräkten i silver som hon har.
Vet inte riktigt varför jag gillar den så mycket, men jag gillar dom symatriska (eller vad det heter) formerna på sidan och på axel.
Väldigt kvinligt, med en cool stämpel!
Poäng: 9/10

Disco kulan:
Disco!
Japp, en riktig disko kull.
Väldigt rolig, men den ser inte så bekväm ut, men det skiter Miss Gaga i.
Bara det är konstigt och coolt så är det på hennes kropp.
Men jag diggar detta, vist visar hon mycket hud och den tejpade bröstvårtans tejp syns lite, men det blir ändå inte porrigt och det tycker jag om hennes kläder.
Poäng:7/10

Vitt klär Gaga:

Okej denna outfit visade väldigt mycket.
Men den också rätt cool, som alla andra.
Och men hjälp av kavajen så ser det lite vällklätt ut, hehe.
Diggar också hennes lila hårtoppar, skit cool.
Kanske inte en klädsel som jag går ut i, men det är ju Gaga, hallå!!
Poäng:6/10

Söta damen:

Jaha, här har hon bytt stil och imich.
Eller vad säger ni, vist ser hon väldigt liten och oskyldig ut.
Fast hon bara kjol och bh.
Men för att vara Lady gaga så var det lite för lite konst, men annar var det gulligt.
Hon "byter" ju hår väldigt ofta, men detta hår är min favorit, ljust och lockigt.
Så som jag kommer se ut på onsdag.
Poäng: 7/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0