Mega bra ju!

Tjabba!
Torsdag och inge skola, mega bra ju.
Kl är snart 11 och Jennys pappa kommer snart och hämtar mig.
Ska sova där.
Vi ska plugga, filma, snacka skit och se på Wallander!
Mysigt mysigt.
Vaknade vid halv 2 av att dom hade fest över mig, kändes som jag var där.
Ett jäkla liv...gick och sa till mor och hon flyttade till soffan och jag tog hennes säng, hehe.
Måste bara säga igen att jag är as nöjd med mitt hår, hehe.
Vet inte om jag sa igår, men jag blev fottad av duktiga Mirna och jag fick bilderna idag.
Blev ett par riktigt snygga och tre av dom ska bli till min nya header.
Kan visa några bilder, men icke dom som ska till headern, det blir en överaskning!







Hehe, kanske inte bästa moddelen, men diggar header bilderna mer!
Nu, snart drar jag till Jenny!


Kommentarer
Postat av: Maria

Riktigt snygga bilder! (...och snygg modell! Håret blev väldigt fint)

2010-05-13 @ 14:35:32
URL: http://tinarosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0