Lite smått galen.

God Morgon!
Nu är jag och Jenny vakna och mätta i magen.
Nu var "duktat" upp med datorer och ska börja vårat kära plugg.
Kl är inte ens 11, cracy, hehe.
Men det är bättre att göra det klart snabbt än att ha det liggande hela dagen.
Som jag brukar vara bra på att göra.
Hehe, men nu är det brottom, har inte ens börjat skriva och det ska vara klart nästa torsdag!
Panic panic! Men det fixar jag.
Men det finns en liten till sak i det hela som gör mig lite smått galen.
Eller två saker kom jag på nu.
1. Det finns ingen fucking fakta om Mari Jungsedt!!!
2. Jag har inget word hemma så jag kan ej skriva hemma...

Okej, ne nu ska jag vara duktigt.
Puss och fis lingonris!


Kommentarer
Postat av: anna

oj vilken svår uppgift, jag vet inte ens vem Mari Jungsedt är:P

sv; hihi tack så mycket, jag är så himla glad!:D

stor kram<33

2010-05-14 @ 11:27:00
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Linda

Hon har till och med en egen hemsida plus att hon var väl programledare för Förkväll för något år sen

2010-05-14 @ 13:04:40
Postat av: anna

sv; det verkar fett svårt.. fast det kanske det inte är? Men lycka till iallafall!

hehe bamse stor kram<33

2010-05-14 @ 13:49:53
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0