Jag suger på att plugga!!

Hej!
Nu är kl snart 10...
Ne nu måste jag resa på min vackra röv, känner att den börjar somna.
Vakna slutade för en timme sen, buhu...kan det inte vara längre på tv?
Eller varför bort jag inte in the big city, Stockholm??
För där sänder dom vakna på radion till 10:00 och på eftermiddagen!!
Ja, säger ju det hela tiden jag bor på fel plats helt enkelt.
Och, nu får jag sluta snacka med mig själv, nu måste jag klä på mig och sen vid 11 så blir det att börja plugga.
Blir någ so först...sen får vi se hur mycket jag pallar med!
Gu vad jag suger på att plugga!!!
Någon som har ett tips hur jag kan börja plugga mer hemma??



Kommentarer
Postat av: joanna och linus

älskar ditt bloggnamn!!! sjukt bra ;) måste bara fråga, om du vet var man hittar den perfekta turbanen? kram

2010-05-18 @ 11:39:32
URL: http://duochjag.devote.se
Postat av: anna

jag suger också på att plugga... så himla tråkigt!:/

sv; haha jag håller med;P

Stor kramis<333

2010-05-18 @ 14:34:44
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0