Jag funderar på att starta företag...

Hejsan Hoppsan!
Just nu sitter jag mitt i massa papper och band.
Och det menar jag värkligen!
Hela köksbordet är fult av mitt pyssel, och det är inte lite.
Håller på att tillverka kort, me like.
Jag funderar på att när jag har massa kort ca 100 och uppåt, så kanske jag kan börja tjäna pengar.
Det kanske går, plus att jag har tänkt att tjänka en liten del som jag känar till bröstcancer fonden eller Unicef
eller till hemlösa.
Låter det som en bra idé??
Men det kommer ta ett tag...hehe.
Men jag tycker det är kul så då gör det ju inget om man håller på länge.
Man ska bara göra saker man tycker är roliga, okej då om man inte måste förstås...
Men det är en annan sak, säger vi.
Eller
om inte ni säger det, så gör jag det, punkt.



Tidnigen som får hemlösa att tjäna pengar.



Det är redan många företag som stödjer bröstcancer fonden och det ee bra!


Kommentarer
Postat av: anna

fett bra idé! Det finns säkert en massa folk som skulle vilja köpa dina kort:P

sv; Ja det var säkert tack vare dig som det gick så bra hehe så tack:)

Jag håller med, diska är roligare än att plugga!

kraaam<33

2010-05-18 @ 15:52:34
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Jossan<3

Hihi ska du tjänka?



Ska du sjänka med också ellr? :P



HAha sorry driver <3

2010-05-18 @ 17:19:09
Postat av: Johanna på UNICEF

vilken fin tanke att skänka! Tack :-) Passar även på att tipsa om vårt lilla bloggnätverk för varenda unge! kolla gärna in det om du har lust - det är absolut kravlöst men ett bra sätt att hjälpa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0