Hoppas väder grudarna är med mig idag!

Hejsan Hoppsan!
Guten Morgen!
Onsdag idag och efter skolan ska jag och Bea bygga bro.
Hehe, japp den ska vara klart på FREDAG!
Och sen måste man göra en "bra "skiss" för att få höga betyg...satsarVG-MVG...
Och sen drar jag till bibban och svimmar framför datan, plugg plugg.
Med det ee bara 3 dagar kvar till "riktiga" skolan, sen ee det tema vecka och sen mentorsdagar.
Så jävla soft,
men ute är inte så soft.
Men idag hoppas jag att det spöregnar och det kan gärna regna små spik!!
Ska göra copers löpt test på idrotten och att springa ee inte min grej kan jag ju säga rakt ut.
Så nu har jag sagt det!
Ne, nu måste jag på toa, haha...lite inside info om mig, eller inte.
Alla går ju på toa, punkt.



Kommentarer
Postat av: anna

sv; ja det programmet är fett bra!!



hehe varsegod!;D

kraaam<33

2010-05-26 @ 16:18:51
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0