Ett underbarn till vän.

Hejsan Hoppsan!
Nu är jag hemma efter en trevlig eftermiddag hos finaste Becka.
Vi hade jätte mysigt, förutom att hon råkade hälla hela hennes kopp med te över sig själv.
AJ!! Så jävla synd om henne, hon hade/har ont fortfarande tror jag efter ca 4-5 timmar, stackare.
Men vi hade det roligt efter, vi pratatde, skapade ljuv musik av en av mina texter, eller Becka skapade och jag njöt.
Asså jag skulle kunna ge min vänster arm för att få hennes röst.
Och det säger inte bara för att jag ee hennes vän, för att hon kan värkligen sjunga!!!
Och hon skriver fantastiska låtar, ett underbarn!
Varsegod Becka du fick ett inlägg av mig:D


Kommentarer
Postat av: Becka:3

Nej gud va gulligt! Det gör inte lika ont längre dock. Puss&kram på dig!

2010-05-11 @ 15:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0