"Du gör min dag"

God Morgon!
Idag är det onsdag och ny tag...eller kan man säga så, skit samma.
Jag är i alla fall rätt så glad, tror att denna dag kommer bli bra.
Den började bra i alla fall, när jag kollade mina komentarer så fick jag en jätte gullig komentar.
Tusen takk, gu vad jag blir glad:D
Efter skolan ska jag i alla fall, vara med Becka, en "gammal" kompis som jag fortfarande har kontakten.
Det är värkligen jätte rolig, vi går inte samma skola, har absolut inte samma vänner, men vi holler ihop endå.
Men vet inte riktigt vad vi ska göra, vi vet inte ens vart vi ska träffas, haha vi får se hur det går...får gå lite i blindo...haha nejdå men jag ska väll ringa henne sen, kan ju inte gå runt och leta efter henne...
Men nu blir det fixa håret och plugga lite snabt, måste kolla upp en grej tills idag.

Komentaren:Fin och bra blogg du har, du skriver så bra inlägg så de är alltid lika roliga att läsa :)

Puss och fis lingonris!



Kommentarer
Postat av: anna

sv; hihi tack jag gillar din smak också!

Ja jag skriver vad jag tycker om esc grejen sen;)

kramis<3

2010-05-05 @ 07:47:49
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Gabrii

hehe, kul att du gillade kommentaren, och alltid kul att göra någon glad ;)

2010-05-05 @ 15:51:45
URL: http://gabrii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0