Don´t belive what you see...

Ne nu vad det längesen jag va inne och drogade på weheartit.
Haha, ni får skrika till i fall jag har blivit helt slukad.
Hehe, gu vad Petter är bra, japp nu bytte vi samtalsämne, men shit han ee fan grym.
Han är min "idol" inom hipp hoppen, bästa rapparen in the whole world!
Men okej, nu måste det blir lite seriöst här, kan ju inte sita och glo på tv hela da´n.
Ne, nu måste jag sminka klart mig, haha böjade sminka mig för typ en halvtimme sen, men sen glömde jag tydligen bort det, haha smart as!
Ne nu blir det lite weheartit och sen smink...så får det blir.

Likes | Tumblr kissez

Blonde Redhead babe

10qm0e1_large


PS: Igår så köpte vi biljetter till SPANIEN!
Haha, det blir samma ställe och samma hotell som förra året hehe.
Men om ca 2 månader åker vi, hehe.
Och få inte panik som har dator på hotellet.
Så några inläg per vecka kan ni väll få, hehe:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0