Choklad pullver lovers!

Hejsan Hoppsan!
Nu äter jag mozarella och avokado, och yogurt på sidan av.
Mums mums, ni vet ju att jag älskar ost och avokado och det är pefekt tillsammans.
En perfekt kvällsmat, måste jag säga.

Nu är jag hemma efter en dag i skolan och en eftermiddag hos Bea-bus.
Vi hade det jätte mysigt, drack choklad pullver med mjölk, hehe...
Vi älskar o´boy! med massa onyttigt bullver.
Vi pluggade eller jag pluggade so och Bea bloggade, haha...
Men broarna byggde vi, men vi glömde limmet i skolan så då fick vi cykla upp för en helvete packe till skolan.
På tall om jobbigt så sprang vi idag, det regnade inte...blää!
Men det gick rätt bra, kanske.
15 min på 2,4 km. Kanske inte så bra, men för en otränad person som jag.
Eller okej då 15 min och lite till...




Kommentarer
Postat av: bea

Haha, japp. Det var mysigt... :)

OBOY-lovers= US!!! ;D

2010-05-26 @ 22:24:49
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0