Bildbom-Kolmården med Takwa och Sara! del 1

Se och njut!


Takwa, jag och Sara (hehe jag ser ut som 3 år XD)

Barnens gård eller vad det heter där man får klappa djuren.

Söt get...eller det är en get va, haha gu va dum jag känner mig!

På rad, vist ee dom gulliga??

Takwas darlingar, hon älskar apor och då menar jag värkligen älskar!

Jag, Jacob från Vakna och hans söta dotter Linnea! (haha kolla mitt hår)
PS: Han är värkligen super trevlig!!!

Haha, var bara tvungen! Majken är ett fint namn...hihi (a)

Söta Takwa i aphuset (sorry för den dåliga bilden)

Söta Sara i aphuset (sorry för den dåliga bilden)

Fina apor!

Fina delfiner

Mer bilder i del 2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0