Allt ska bli nytt...new face and...

Hejsan Hoppsan.
Nu har jag suttit vid datan tillräckligt och ska nu fixa mig.
Händer inget spec idag, så det blir väll lite slapt, ska till ÖB och leta efter en grej som mamma har kollat på, som hon inte har hittat någon annans stans, så det få bli ÖB.
Och sen ska jag skriva klart mitt arbete om den katolska kyrkan, det ee renskrivning som ska göras.
Det blir för hand för att jag har inget sådan program på datan än...hm...måste fixas!
Men, jaja...solen skiner å det blir glases på, det ee ju härligt!
Har också funderat över en ny header, som ska fixas lite senare i juni eller något.
Riktigt snygg, lite ny stil på bloggen...som jag börjar gillar...mycket bilder!
Men till headen måste några bilder tas och dom blir bäst när det ee varmt och solit ute.
Plus att Maria header experten bor inte här, men när den blir klar kommer ni älska den.
Men som sagt så ska jag fixa mig, hastalavista!

Kolla gärna in header expertens blogg: http://tinarosa.blogg.se/


Var bara tvugen bild:
IMG_8297


Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: Jag förstår nog ungefär vad du menar :) Jag kan ju säga att jag hatar massmördare tex. men det är samtidigt för vad dom gör inte för personen eller vad man ska säga. fast personen är ju störd om han mördar, haha. svårt det där. Det jag helt enkelt reagerade på var att hon sa emot sig själv så pass mycket som hon gjorde. jag kan förstå att man säger att man älskar en kändis, men man menar ju det kändisen gör bara att man är lite slarvig med språket. det var mest att hon sa emot sig själv jag störde mig på iaf :)

2010-05-02 @ 11:01:28
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-05-02 @ 13:47:16
Postat av: Malin

sv: okej, men hör av dig om du har lagt till mig.

2010-05-02 @ 13:51:31
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0