3 dagar och 3 dagar...ingen word.

Hejsan Hoppsan!
Det blev lite kort på dagens första inlägg, men jag orkade inte.
Hehehe, men nu är jag här och ska snart till skolan.
Det blir mjukisar idag och rosa och lila, me like.
Haha, ser ut som en klubba eller något, men jaja det är ju jag.
Skit bra vecka, denna vecka...3 dagar bara och nästa vecka blir det också bara 3 dagar.
Men det är ett svenska arbete som måste vara klart om 2 veckor, så jag måste sätta fart!!
Plus att jag har ingen word på min data, ajaja hur ska det går, men ska fråga Jenny om vi kan skriva på datan när vi är på torsdag.
Rybak och Robert fyller ju år på torsdag om ingen har missat det och jag och Jenny ska fira...
Lyssna på Rybaks musik, ha på oss Rybak tröjorna och se på New Moon....:D
Men det är på torsdag och idag är det måndag och idag ska jag vara med Becka (min shopping kompis).
Men som förra gången vet jag inte vart vi ska träffa, hehe...men det fixar vi.



Kommentarer
Postat av: anna

sv; jag håller med.. det har inte vart så bra låtar hitills.. men det kanske kommer?:)

stor kram<33

2010-05-10 @ 17:09:00
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0