Varning för skänsliga läsare!!

-Varning varning-
Om du inte klarar av fulare ord en jävlar så rulla inte ner!!!



















AJJJJJJJJJJJj som in i helvet!!
Ribb-stol helvetet på idrotten har fuckat till mitt knä.
Först typ dök jag över ribb-stolen, tänkte typ nu kommer mit huvud bli fuckat...
Men som tur han jag ta imot med armen.
Men sen nästa gång när jag skulle hoppa över den där förbaskade jävla ribb-stolen, så fucka jag mitt knä!!
Gjorde jävligt ont, trodde det hade gått över, men icke sa nicke när vi kom in i klassrumet, kunde fan inte knyta mina egna skor när jag skulle hem!!!
Plus att jag har tänkt att träna med Bea bus idag (vittaminen.blogg.se)...men det ska nog gå ska ni se.

Har en till sak att svära åt:
Mitt betyg på tyska provet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fy fan vad arg jag ee på mig själv, fick bara ett fucking G!!
AAAAAAAAAAAa, jag som har VG och vill ha MVG, och Jenny OFC fick MVG, jävla MVG barn, hon har väll aldrig fått ett G??!
FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi får hoppas att det inte sänker mitt betyg...
Okej nu ska jag sluta säga FUCK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0