Låt mitt huvud vara ifred

Hejsan Hoppsan.

Nu sitter jag hemma och äter en av mina favo-rätter...Potatisbullar.
Det är så mumsigt och om man delar dom när dom har legat lite i pannan så kan man dela dom på mitten och lägga dom åt den sidan och steka, då blir det mycket godare, hehe.
Men i alla fall nu ska jag inte leka kock, skoldagen har varit rätt mysig, vi hade ganska långa raster, som brukar vara helt onödiga och det är dom, men idag så lyste solen in i koredoren så vi typ låg mitt på golvet och typ snacka, skit mysigt.
Men en sak som var lite mindre mysigt var att vi fick till baka våra No-prov och jag fick G, lite ledsen.
Okej ett G är väll bra (okej) men jag trodde jag skulle få lite högre kände mig rätt så nöjd.

Jag undrar en sak...blir killar aldrig mogna eller??
Okej nu ska jag inte utesluta alla killar, men typ alla killar i klassen, (ja utan några).
Okej, men asså att jucka mot någons huvud i klassrumet, ee nej tack.
Ja, det ee sant, satt och prata med Bea medans jag känner något mot mitt huvud.
Och frågar Bea juckar någon mot mitt huvud??
Japp, där står **** och juckade med mitt huvud, men herre min get!!
Jaja, ska inte göra någon står sak, han ee ju inte dum direkt, bara lite omogen.

Norsk:

Nå sitter jeg hjemme og spiser en av mine favoritt retter ... Potatisbullar.
Det er så yummy og hvis de splittet når de har vært litt i pannen slik at du kan dele dem i to og legg dem til siden og yngel, så vil det bli mye bedre, hehe.
Men uansett nå kan jeg ikke vil spille en kokk, har skoledagen vært ganske fin, vi hadde en ganske lang pause, som vanligvis er helt unødvendig og det er dem, men i dag, solen skinte inn koredoren Så vi gikk var i midten av gulvet og type snakk, shit koselig.
Men en ting som var litt mindre hyggelig var at vi måtte bake våre Nei-test og jeg fikk G, litt trist.
Ok, en G på feil meg (ok), men jeg trodde jeg ville få litt mer kjente ganske fornøyd.

Jeg lurer på en ting ... gutta aldri modne eller?
Ok, jeg vil ikke utelukke alle gutta, men alle typer gutter i klassen, (ja nei).
Ok, men Assa å Humping mot noens hode i klassrumet ee nei takk.
Ja, det ee sanne, sittende og snakke med Bea, mens jeg føler noe i hodet mitt.
Og spør Bea Humping noen i hodet mitt?
Jepp, det er **** og Humping med hodet mitt, men min herre geit!
Vel, ikke bør gjøre noen ting er, han er ikke dum ee direkte, bare litt umodne.


Kommentarer
Postat av: isabella l .

Haha skämtar du eller, killarna i min klass juckar mot allt, mot varann, ofrivilligt, fan lägger ner nån på bordet i klassrummet och juckar mot den. Och nej killar blir aldrig mogna -.-

2010-03-03 @ 18:08:44
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: felicia

hahaha var det alen

2010-03-03 @ 20:23:32
URL: http://feliciakourie.blogg.se/
Postat av: fanny

omdu gillar mode, skönhet och smink och maaasssa sånt,och att läsa om nästan allt!



checka min blogg så får du se!

2010-03-03 @ 23:15:51
URL: http://fannyhilding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0