En perfect våffel-dag!!

Hejsan Hoppsan!!
Nu har min små darlingar ggått hem och jag har hunnit duchart.
Och vi har ätit våfflor, skrattat, bussat och gått en liten promenad.
Mysigt mysigt!!!
Super duper mysigt!!
Synd att du inte kunde komma Bea bus, krya på dig!!
Kvällen i bilder:


Haha,fråga inte varför vi har brödrösten framme XD

Jenny leker duktig, men det var ändå jag som fick diska allt!!

Snygg blick, Jenney!! hehe...

Hehe, jag var bara tvugen. Grädden stod ju där och...jag var tvugen!

Mysigt mysigt!! Hihihi, grädde med våffla...XD

Och som vanligt så fick Mickis en av hundra garv-atacker!...

Så vi låste ut henne, hehe!

Sen kom Jossan och vi tog en liten promenix :)

Denna bild på sötis Mickis får avsluta dagen!!

Tack så mycket darlingar för en underbar eftermiddag/kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0