Små enkla grejer som får mig på topp!

Hejsan Hoppsan!!!
Sitter i soffan med hörlurar med John Mayer i och trevs rätt bra faktist!!
Fast jag är ganska trött och sliten så på något sätt så mår jag toppen!!!
Gu, vad det är skönt att skänna så ibland, hoppas ni också gör det.
Men det har varit rätt så stökigt på jobbet idag, hänt massa med saker...
Vad dom kan bråka och gnälla, men jag gillar dom skit mycket ändå.
Idag hängde jag med en på gudstjänst på våning 3 och där fanns det en Majken...nej jag blir inte så förvånad.
Majken är ju ett rätt så gammalt namn och jag vet ingen i min ålder som heter så.
Bara små och väldigt gammla, snart finns det bra små barn kvar:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0