Promenix

God kväll!!
Nu sitter jag och kollar på The Biggest Loser med mammuten.
Men förut så var vi ute en sväng och gick, gick vi förbi City så jag kunde köpa en Chai Latte.
Och mamma svängde in på ICA och köpt dinkel sport-bröd...hm...men hon sa att det var gott.
Menju men det är det nog, gillar ju inte ljustbröda så mycket...

Bilder:

Själv tycker jag denna bild ee mycket vacker, för att vara från en mobil under 1000:- lappen!

Mamma visar lite grejer på vägen...vart hon går på kurs med kurt(haha skoja) någonstans...

Undra hur mycket jag lägger på Chai Latte per år...eller nej det vill jag inte veta!!



Kommentarer
Postat av: anna

sv; jag hittade den på google bilder.. men jag vet tyvär inte om den finns att köpa:/

2010-03-15 @ 20:08:47
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Hej söt !

allt bra idag? <3

2010-03-16 @ 13:35:28
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0