Nemen du Vanessa du har glömt något.

Hejsan Hoppsan!!
Kan nu göra mig en liten skänst??
Snälla glöm aldrig att klippa bort prislappen på kläderna, det är så pinsamt när man märker det efter en dag ute bland folk...
För att jag säger dett är därför att Vanessa Hudgens nylign gjort detta misstag.
Gu vad jag tycker synd om henne och bara för att hon är känd tar dom upp det på nätet, jag ni läser just på nätet att Vanessa Hudgens glömde att klippa bort prislappen på sin skjortklänning...
Patetiskt, eller vad jag ska säga.
Men synd tycker jag om henne och om alla som har gjor samma mistag, okej jorden går inte under men men.

Vanessa Hudgens glömde prislappen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0