Make me like that!

God kväll!!
Nu sitter jag i soffan och typ skriker för att mitt knä gör så ont.
Det blev inget gym förut, Beas asma förstörde det ee hela, men jag ville träna, jag hade ju ätit lite godis och en kaka, så det måste ju bort.
Plus minus noll, lixom!
Fick någon slags energi kick och ville börja små jogga lite, men icke sa nicke, fy faaaan!!!
Vad mitt knä sved och gjorde ont, sorry att jag klagar så mycket...
Och sen när jag gick förbi stan, började jag tänke på lilla Linda som brukar springa i stan, okej hon är inte liten men det lät så bra lilla Linda, ja ni hör ju själva!
Okej i alla fall så jag tänkte på henne springande i värdens fart som hon brukar göra och blir avsi men helt plösligt vem fan går där, jo haha lilla Linda (sorry Linda men det låter bra) gående.
Så jag stanade och snackade lite med henne hon hade varit på gymet och tänkte gå en halv timme till, men aaaaaa blir galen på alla hurt bullar där ute...först gymet och sen ba nä jag går powerwalk en halvtimme till, What???!!
Make me like that!
Så du Linda nu har du fått ett svårt uppdrag make me thiner (stavning) (smalare menar jag), antar du utanmanigen!?
Och mer kondis vill jag OFC ha...haha!
Lycka till Linda, haha nu bestämmer jag lite här känner jag, haha skoja...XD


Kommentarer
Postat av: Linda

Vet du gumman, du är bra precis som du är!! Du behöver inte tappa ett gram.

2010-03-29 @ 21:19:59
Postat av: anna

sv; hehe ja de är fett coola:)

Ha en bra kväll!

2010-03-29 @ 21:49:11
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0