Lite nervös...

Hejsan Hoppsan eller god morgon, kl är ju 06:46...
Just nu sitter jag och typ svettas har druckit skit varmt te...pu.
Funderar som igår på vad jag ska ta på mig, men jag tror att det mys-kläder idag.
Plus att idag ska vi börja med våran film på bilden, ee faktist lite nervös, det känns som det kommerr bli kaos.
Okej man ska inte tro det värsta, men önska mig, Doha och våran bilroll Jenny.
Måste bara tacka för er roliga frågor och jag tror att jag ska svara på dom i helgen...så fråga frågor NU!
Ja, men vi hörs säkert sen, men efter skolan ska jag plugga, I think!!!
No I MOST!!!
Men nu ska jag klä på mig så bye bye bye bye!

Norsk:
Oops Hei og god morgen, s klokka 06:46 '...
Akkurat nå sitter jeg og typen av svette har drukket shit varm te ... PU.
Tatt i betraktning at i går om hva du kan ta med meg, men jeg tror den mys-klær i dag.
Plus, i dag starter vi med vår film på skjermen, ee faktisk litt nervøs, føles det som det kommerr bli kaos.
Ok du vil ikke tro det verste, men som meg, Doha og våre bilroll Jenny.
Må bare takke deg for din morsomme spørsmål og jeg tror jeg skal svare dem denne helgen ... så stille spørsmål NÅ!
Ja, men vi sikkert hørt siden, men etter skolen, studerer jeg tror, jeg!
Nei MEST!
Men nå skal jeg kle på seg så bye bye bye bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0