"Kalla händer men ett varmt hjärta"

Hejsan Hoppsan!
Nu har jag blandade känslor i mig...det är ju fredag och det är alltid super roligt.
Men det är/var min sista dag på min prao...buhu.
Snaka om vad bra jag har hat fdet, jag trivs som fisken i vatten.
Dom flesta boende är så rara så!!
Dom säger att dom kommer sakna mig och jag måste komma och hälsa på.
Och igår fick jag den finaste komplimangen som jag har fått:
"Du har kalla händer, men ett varmt hjärta"
Asså då börja jag nästan gråta!!
Dom är ju för goa!!!
AAAA, har ingen lust att gå till skolan på måndag, vill gå till mina gummor och gubbar!!!

Jag mötte upp mamma på vägen hem och vi gick till Hemköp och köpte lite grejs.
Vi köpte varsin mumsig glass och jag fick två muffinsar som mellis, hehe.
Och sen ska vi baka, fokatchia (stavning) det är ett sorts bröd men fyllning.
Supper duper mumsigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0