I know u like it!!!

Ja vad ska man säga??
Har bytt platser...hm...kommer typ dö!!
Sitter brevid en kille som bara har sex i sitt huvud!!!
Vi skulle diskutera saker på eng...vi fick frågan:
Är att kolla på film en fredag det bästa att göra på en fredag?
Så sa han typ: No baby u most fuck in the as...eller någit sånt...OO I gonna fuck (ett namn) mum in the as!!
Sen så typ kolla jag bort och då sa han: I know u like it Majken.
Och sen fortsatte han sitt snack om sex och fuck...
Okeh jag erskäner förra inlägget, att jag upprepade fuck ett par gånger men, jag menade inte vad det betyder...
Men jag för väll vänja mig, sitter i alla fall inte längst fram som jag gjort fram tills nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0