Heting i vax...kan det bli sexigare??

-Kändis nytt-

Ni vet Madame Tussauds, vax muset i London?
Där det finns massa kändisar i vax...
Där i alla fall så står Robert Pattinson nu.
Han avtäcktes i går, tror jag det var och snacka villken hysteri det var!!
Man var tvugen att vinna en tävling för att komma dit och kolla när Rob invigdes.
Han var inte äns där och fansen blev aldeles galna, det skulle jag nog jag också bli...
Men OMG så jävla likt!!!!!!
Hihi, jag och mamma funderar på att åka till London i sommar, nu ska jag chata extra mycket!!!
För nu vill jag värkligen åka dit nu, asså inte bara för Rob men för att det är en shopping stad som värkar super cool.

Länk till klippet:http://video.se.msn.com/watch/video/hysteri-nar-pattinson-avtacktes/ahjrkpf9






Kommentarer
Postat av: LISOU

Första tanken som kom upp i huvudet när jag såg att dom skulle göra Robert vaxdockor var att nu kanske dom slutar springa efter Robert och står och klänger på vaxdockorna istället.



Good for Robert iaf ;)

2010-03-30 @ 20:11:53
URL: http://lisou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0