Funderar på Buddhismen med paj i munn

Hejsan Hoppsan!!
Jag håller på att avsluta dagen på en perfect sätt.
På ett cafe, gu vad jag älskar cafér, jag skulle kunna på i ett haha.
Men jag gillar att "byta" café och när jag kommer till gammla stan i stockholm blir jag helt till mig, det finns ju söta cafér överallt.
Just nu dricker jag te och äter paj, jag tror jag bestälde en blåbärs paj, men jag tror jag åt en hallon...hm
Skit samma jag älskar paj, alla pajer förutom annans, vist jag älskar annans men inte i paj.
Vi gjorde det i skolan än gång och uch nej tack!
Apropå stochkolm så ska jag äntligen dit, eller jag i slutet av April, men den som längtar efter något gott...väntar alltid för jävla länge...haha.
Men först blir det ju Trysil med tjejerna (Jossan kan ej, buhu)
Och det ska bli skit kul och jag och Mickis ska ragga på norska killar, haha.
Ne men gu vad gott det lucktar, mums...ja på det cafét (Mimims visthus) så gör dom allt själva...tror jag.
Men gu vad jag tror mycket idag...men jag ee ju inte en troende, eller jag vet faktist inte.
Har i alla fall bestämt mig för att jag ska forska lite om Buddhismen...

Norsk:
Hello Oppsann!
Jeg er i ferd med å avslutte dagen på en perfekt måte.
På en kafé, gu CAFER det jeg elsker, kunne jeg være på et haha.
Men jeg liker å "erstatte" kafé og når jeg kommer til den gamle bydelen i Stockholm, er jeg helt for meg, noen er virkelig søt CAFER overalt.
Akkurat nå drikker jeg te og spiser kake, jeg tror jeg bestälde en blåbær pai, men jeg tror jeg spiste bringebær ... hm
Never mind, jeg elsker kake, alle paier i tillegg til andre, jeg bare elsker de andre, men ikke i kaken.
Vi gjorde det på skolen igjen og uch nei takk!
Uttaler stochkolm jeg endelig der, eller jeg i slutten av april, men lengselen etter noe godt ... alltid venter på den jævla lenge ... haha.
Men først vil selvfølgelig Trysil med jentene (Jossan kan ikke, buhu)
Og det blir moro og jeg dritt og Mickis å plukke på norske gutter, haha.
Ne gu men hva godt er hull, yum ... ja til kafeen (Mimims spiskammer) slik at de gjør alt selv ... tror jeg.
Gu Men hva jeg tenker mye i dag ... men ee er ikke en troende, og jeg vet faktisk ikke.
I alle tilfeller bestemt meg for meg å undersøke litt om buddhismen

ja tänkte plugga lite, men kom på att jag ej behövde...
Jag pluggar inte i "onödan"



Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaså, har du inte pluggat något? Vad förvånad jag blir!

2010-03-04 @ 20:15:52
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0