Fadde som komiker, hm...

Hejsan Hoppsan!!

Nu sitter jag i min röd rosa pyamas (ajabaja majken) och dricker te.
Just nu ee Vakna mitt sällskap, men det ee lite skoj.
Just nu snackar dom om att Fadde (Lina Rosings ex och bonde ex) att han typ ska bli komiker...jaja.
Jag ska inte säga något, men är han värkligen rolig, ja men vi får väll önska han lycka till.
Ja men sen måste jag flytta på mitt as, bläää Jag Vill Ju Sova.
För jag gillar inte onsdagar, tråkiga lektioner, men vi ska nog ha två ea pass eller håltimme, för att det ee två lärare som ee säkert bästa, men jag måste plugga lite endå, så jag slipper plugga när jag kommer hem.
Men jaja, nu ska ja snart klä på mig, dagens klädsel?? hm...ingen aning, får väll rota fram något.

Norsk:

Hello Oppsann!

Nå sitter jeg i min rød rosa pyamas (ajabaja Majken) og drikker te.
Akkurat nå ee Våkn opp firmaet mitt, men ee litt moro.
Akkurat nå er de snakker om at Fadde (Lina Rosings elementer og bonde elementer) at han er snill å bli komiker ... jaja.
Jeg vil ikke si noe, men han har vært verkende morsom, ja, men vi ønsker å føre ham lykke til.
Ja, men da må jeg flytte til midten som, blaaa I Want The Sleeping.
Fordi jeg liker ikke onsdager, kjedelig foredrag, men vi har to treningsøkter ea eller fritime, for de to lærere som ee ee sikkert god, men jeg har til å studere en liten en, så jeg trenger ikke å studere når jeg kommer hjem.
Men jaja, nå så snart kle på seg, dagens outfit? hm ... ingen anelse om, å forårsake rotasjon litt fremover.

Som komiker??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0