Både det ena och det andra!

God Morgon Alla!!!!!
Jäsp...ja idag är det måndag och en hel vecka framför oss...
Men nästa vecka ska jag på pravo...jag ska prava på äldreboende...får se.
Men okej back to day, idag så står det livräddning på schemat, vi ska också få bada förre om vi ha lust, men jag tror inte att jag vill XD
Ska någ snacka men Bea eller Julia, dom skulle heller inte bada tror jag.
Men sen ska vi ju bada med med kläder så det ee lungt, XD.
Men sen efter skolan är det ingen rast ingen ro, då måste jag plugga både det ena och det andra!

Norsk:
Good Morning Alle !!!!!
Jasper ... vel i dag er mandag og en hel uke foran oss ...
Men neste uke skal jeg på pravo ... I'll Prava hjemme for eldre ... vil se.
Men ok tilbake til dag, så i dag er overlevelsen av planen, vil vi også få et bad på veien, hvis vi har lyst, men jeg tror ikke jeg vil XD
Må mase snakke, men Bea og Julie, de kunne ikke svømme, tror jeg.
Men så skulle vi bade med klærne slik at ee fredelig, XD.
Men så etter skolen, er det ingen hvile ingen fred, så jeg må studere både den ene og den andre!

Dagens me like outfit:
Twocoathangers Vintage Nautical Top



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0