Äntligen äntligen äntligen

God Morgon!!
Idag vaknade jag med tuppen haha, kvart i 8 tror jag vaknade.
Men mamma var redan vaken, det går väll inte att sova med det hostan hon har.
Hon hostar med ca 1 min i mellan hela tiden, ja ibland bara några sek...stackare.
När jag vaknade så hörde jag fåglar sjunga utanför mitt fönster och då tänkte jag: ÄNTLIGEN!!!
Och solen skiner genom min persigen (stavning)
Så synd att jag nästan ska vara inne hela dagen, ska på mässa med mammuten.
Det är en sådan mässa med olika avdelningar, men jag har riktat in mig på mode och trend OFC.
Kommer inte ihåg vad det var mer, tror det var typ inredning...Simon och Tomas från Sveriges fulaste hem. ska tydligen vara där och Sibel och Ola Svensson ska sjunga.
Imorgon ska Pauline sjunga och henne vill jag häldre se, men det passade bättre att gå idag.
Men ni som inte ska gå på mässan och är i Norrköping så uppträder Eric Saade i stan kl 13:00.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0