Vicka på tårna hela dagen.

Hejsan Hoppsan!
Eller god morgon på er.
Visst kl är snart halv 11 men för mig så käns det som morgon, så god morgon på er.
Imorsse, eller asså tidigare nu på morgonen så trodde jag att det skulle bli fint väder, men nu vet jag inte.
Ser ut som att det ska komma mörka moln.
Men jag inte sur, jag blev as glad.
För då har jag en anledning att stanna hemma, jag har absolut ingen lust att gå ut.
Och det menar jag vill mysa runt i min pyjamas hela dagen.
Och det kommer jag nog göra.
Det låter som en bra söndag i mina öron.
Det är söndag idag va?
Nu när man har lov, blir man aldeles vecko-vild eller vad det heter.
Nu när jag har lov så får man ju göra lite saker som inte får anars som att gå lägga sig senare och sova längre texempel...och äte godis på "morgonen".
"springer i väg till köket och hämtar min godispåse"
MUMS...japp nu ska jag käka godis och bara vara inne...tror jag.
Nej...nu kom solen tillbax....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0