Vi ska bojkota DIG!

Hehe.
Jag och Anna sitter och diskuterar om att vi ska ta över världen.
Eller i alla fall blogg-världen.
Hehehe...

Anna säger:
men haru sett rasmus seebachs hälsning till kissie?

I´m an Assassin säger:
hehe, ne. Visa mig, vart hittar man den?!

Anna säger:
på kissies blogg.. gå in där så hittar du det!

I´m an Assassin säger:
okej, ee det nytillagt??

Anna säger:
ja hon skrev inlägget idag men jag vet inte hur gammal videon är

I´m an Assassin säger:
okej, hitta det. Säg inte att han gillar Kissie?!

URSÄKTA JAG ÄLSKAR DEN LÅTEN; SJUNG TILL MIG DÅ!!!

Anna säger:
jaa hur kan han göra det?

I´m an Assassin säger:
eee...dumheter!

Anna säger:
ellerhur han borde sjungit till dig!

I´m an Assassin säger:
Vi ska bojkota Kissie du och jag Anna

Anna säger:jaa det ska vi definitivt göra!

I´m an Assassin säger:
UT MED KISSIE!!
in med oss lixom! hehe.

Anna säger:precis!



Kommentarer
Postat av: anna

haha fett kuul!:D

sv; jaa han har bara bra musiksmak för hans egna låtar & tysklands låt hehe;)

Men om du lyssnar på låten så tror jag inte direkt att du kommer att få mardömmar det är ju mest texten som inte är så rolig..

Kraam<333

2010-06-07 @ 17:34:35
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0