Vart ligger landet, där man böjer bananerna??

Hejsan Hoppsan!
Nu har jag och Jenny tränad så mycket att jag ee helt slut.
Vist det va ett tag sen men men...jag ee trött och bena ben värker.
Men det är typ en skön verk.
Så det känns att jag har jobbat och tagit i.
Först power walka vi i 45 min, sen blev det Wii i 1 timme.
Det va skoj:D
Och på tisdag blir det att träna i hennes gym, jävlar va vi ska bli fitta (bra kondis).
Men just nu sitter jag och gluttar på fotboll.
Men det ee inte precis att jag hejar på något.
Serbien mot Ghana...har aldrig hört talas om Ghana...
Men just nu står det 0-0 så det ee rätt tråkigt.
Men dom är rätt nära i bland...så det kan ju vara lite kul.
Men imorgon så ska jag glo, för då spelar Holland.
Då ska jag sitta i min Hollands tröja och skrika, hehe:D



Kommentarer
Postat av: bea

SV: jao, håller med!



Ska vi hänga i veckan?

2010-06-13 @ 17:55:20
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0