Till Linda.

Hej.
Japp detta är bara till min tyska-lärare Linda.
Får inte tag på dig på något annat sätt, så detta ee lösningen.

Jag och Jenny letade efter dig ganska länga efter skolavslutning.
Gick och frågade typ alla lärare.
Men till slut fick vi veta att du hade gått.
Vi som inte han säga hejdå...vi hade till och med prisenter till dig.
Så om du läser detta, snälla hör av dig skriv en komentar så jag får tag på dig.
Vi vill ju ge dig presenterna och tacka för ett fint år tsm med dig.
Kommer värkligen sakna dig.
Så komentera, skriv din mejl...asså om du vill.
Kram.


Kommentarer
Postat av: Linda

Men sötisar!!!! Såg er inte och jag och Birgitta gick direkt när det var slut. Klart vi ska mötas upp! Mail: [email protected]

2010-06-09 @ 22:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0