Skummisarna anfaller!!!

Hejsan Hoppsan!
Nu är jag hemma, så hej på dig mitt kära hem, hihi.
Borta bra men hemma bäst.
Hehe, så länge har jag inte varit hemma dock...
Men i alla fall, jag har ju sovit hos Jenny och det va mys.
Först gymma vi lite, en betoning på lite hehe.
Sen åt vi gott på deras altan...sen blev det "drömmkåken" haha så rolig film asså:D
Och idag blev det stan och fika (min bästa egenskap) med Jenny och Linda, mysigt.
Men det kom massa skumma person, hehe som gick brevid vårat bord.
Så blev lite rädda, hihi...men vi typ vände oss om och snackade och snackade.
Mycket mycket trevliga dagar:D
Och sen så shoppade jag ju också, det blev ett gulligt linne.

Jenny från igår:

Hehe, vi hade tråkigt när vi lagade mat så Jenny gjorde miner.

Middag ute:

Jag väntar på Jenny...va väldigt hungrig!!

Fika på stan idag:

Chai Latte och Cokie!





Kommentarer
Postat av: O

Sv: Tack! :D <3

2010-06-16 @ 16:14:18
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0