Skolavslutning.

Gos kväll på er.
Nu är jag hemma från min skolavslutning.
Det regnade så Becks och mamma fick vända i dörren, stackare.
Det ee bara 9:iornas föräldrar som får komma in i aulan, för trånkt anars.
Men det var väll rätt kul.
Våra värdar var sköna, dom knäppte upp skortan, uuu...asså dom är lärare:P
Men jaja...här kommer lite bilder.


Min outfit ikväll.

The Face!

Jossan och Mickis i klassrumet.

I aulan.

Nårgra som dansade.

Duktiga Emil spelar piano.

Mickis van pris, en kokbok.

Några som sjöng, ganska tyst men fint.

Bea och Mickis.

Mirna.

Upps såg nu att jag inte tog något kort på dig snyggis,JENNY!
Du som var så fina, always nice.:D
Ha en trevlig sommar, men vi hörs ofc i blogg...varje dag.
Mig slipper ni inte!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad FIN du var!!!!

2010-06-09 @ 22:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0